Varausehdot

1. General

Booking and payment: Majoituspalvelu varataan verkkosivujen kautta. Asiakas valitsee joko maksun paikan päällä, tai maksaa majoituksen etukäteen verkossa.

Cancellation policy: The reservation can be cancelled free of charge up to two (2) days before arrival. After this, the full amount of the reservation will be charged.

Formation and validity of the contract: The contract is valid when the customer receives the booking confirmation. The validity period of the contract is specified in the booking confirmation.

Termination of the contract: A contract that is valid until further notice can be terminated within the agreed notice period.

2. Customer rights and obligations

Guests: The customer is responsible for making the reservation and ensuring that the guest complies with the agreement.

Payment obligation: The customer is responsible for accommodation fees. Late payment will incur interest and possible processing fees.

Guarantee: If the hotel requires a security deposit, it will be returned after inspection.

Damages: Asiakas on vastuussa kaikista vahingoista, joita majoittuja aiheuttaa majoituskohteelle tai muulle omaisuudelle.

Smoking: Smoking is prohibited in the hotel. Violation of the smoking ban will result in a two-day surcharge due to cleaning measures.

Check-in: Check-in at Hotel Merikotka is between 14:00 and 20:00. Guests must inform the hotel if early or late check-in is required. The hotel cannot guarantee that earlier check-in will be possible, as it depends on room availability. Late check-in is possible via a coded key safe, and the code will be sent to you upon request.

3. Rights and obligations of the accommodation service provider

Performing the service: The hotel ensures that the reserved accommodation is available to the customer at the agreed time.

Alternative accommodation: If the original accommodation is unavailable, the hotel may offer the customer alternative accommodation or refund the room rate if alternative accommodation is impossible to find.

Toimitusehdot

KOTKAN MERIKOTKA HOTELLI OY 1037091-0 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: hotelli.merikotka@kymp.netPuhelin: 05 215 222Postiosoite: Satamakatu 9 c, 48100 Kotka

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.vismapay.fi/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Siirto, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit sekä Alisa Lasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku

Alisa Lasku on joustava ja turvallinen maksutapa. Maksutapa sopii kaikille yli 20-vuotiaille kuluttajille kaiken tyyppisiin ostoksiin. Halutessasi voit jakaa laskun pienempiin osiin ja maksaa takaisin jopa 60 erässä. Lisätietoja Alisa Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: helpdesk@vismapay.com

Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-16)

Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta